فعال سازی دستگاه کارتخوان سیار

فرمها و مدارک لازم فعالسازی کارتخوان سیار

اگر بار اولی است که دستگاه کارتخوان میخرید، برای گرفتن تائیدیه از سوی شاپرک مدارک زیر را آماده نمایید:

اشخاص حقیقی:

  • کپی مجوز فعالیت
  • کپی اجاره نامه یا سند مالکیت
  • استشهاد محلی (اگر هنوز مجوز فعالیت ندارید)
  • گواهی شبا از حساب بانکی که قرار است به کارتخوان متصل شود
  • گواهی کدپستی
  • کپی کارت ملی و شناسنامه

اشخاص حقوقی:

  • تصویر شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء
  • سفته یا اوراق تعهدآور بانکی
  • اساسنامه
  • کپی از آخرین تغییرات روزنامه رسمی
  • امضاء 4 برگ قرارداد دستگاه
  • شماره حساب بانک عامل (ارائه در قالب نامه رسمی)
  • تکمیل اطلاعات مورد نیاز در سایت شرکت ارائه دهنده خدمات

برای تکمیل کار و اخذ تائیدیه از سوی شاپرک، فرم های مربوطه که در این بخش در دسترس قرار گرفته اند (استشهاد محلی، درخواست پایانه فروش، قرارداد پذیرش پایانه فروش و مدارک مورد نیاز برای دریافت دستگاه کارتخوان پذیرنده) را پر کرده و برای کارشناسان ماندپی ارسال کنید. فعال سازی کارتخوان به تائیدیه شاپرک نیازمند است؛ بنابراین این کار به ما بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

سبد خرید